Bli medlem i Växjö DFF

För att bli medlem ber vi dig att fylla i dina uppgifter i formuläret nedan. Frågor om medlemskap ocha avgifter besvaras via e-post: info@vaxjodff.se
Medlemsavgift
Faktura på medlems- och träningsavgift skickas via e-post eller till hemadress om e-post saknas i våra register. Du kan välja att betala medlemsavgiften* till bankgiro eller Swish.

Tack för din ansökan!

Vi återkommer med information om ditt medlemsskap

DET HÄR ÄR

NYHETER

Årsmöte 2023

Det är dags för föreningens viktigaste möte, Växjö DFFs årsmöte/föreningsstämma.

Vi önskar att du som medlem är med, eftersom det är här ni kan vara med och påverka föreningens framtid.

Vad: Växjö DFFs årsmöte/föreningesstämma

När: 5 mars 2023, 13:00

VarMatsalen TC alt. Klubbrummet Teleborgshallen

Anmälan: För att vi ska kunna planera med mat & dryck önskar vi att ni anmäler er via info@vaxjodff.se. Ange även eventuell special kost/allergier.

Anmälan senast 27 februari 2023

Har du förslag på frågor att ta upp på årsmötet mejlar du även det till info@vaxjodff.se, OBS! Notera att du inte automatiskt anmäler dig till mötet genom att lämna in förslag på frågor att ta upp - förtydliga med andra ord att du även tänker närvara på mötet om du mejlar in förslag. Förslag på frågor ska mejlas in senast den 27 februari 2023.

Varmt välkomna alla medlemmar!

ANNONS